سرویس:اخبار
تعداد بازدید : 2268 - تاریخ خبر : 1401/07/27 - 08:52
فراخوان عمومی برای مسابقه انتخاب نام مناسب برای برنامه پیشگیری از شکستگی‌های استئوپروتیک ثانویه در ایران
انجمن استئوپروز ایران با همکاری مرکز تحقیقات استئوپروز دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد یک نام تجاری (برند) برای برنامه پیشگیری از شکستگی ثانویه در سطح کشور را طی یک فراخوان عمومی از بین پیشنهادات دریافتی انتخاب نماید.
طبق آمارهای جهانی بیش از 50% از زنان یائسه و 30% از مردان بالای ۶۰ سال حداقل یک بار شکستگی ناشی از تروما یا پوکی استخوان را تجربه می‌کنند و پیش بینی می شود که با توجه به پیر شدن جمعیت، بروز آن افزایش می یابد. بعد از رخداد اولین شکستگی، خطر شکستگی‌های بعدی به اندازه ۲ تا 4 برابر افزایش می یابد. بنابراین از آنجا که تقریبا نیمی از شکستگی‌های استئوپروتیک در کسانی رخ می دهد که قبلا دچار یک شکستگی بوده اند، تنها با ارزیابی درصد کوچکی از جمعیت، می توان از بروز تعداد زیادی از شکستگی‌های ثانویه جلوگیری نمود. در پاسخ به این نیاز، برنامه ی خدمات یکپارچه شکستگی Fracture Liaison Services (FLS)، به عنوان یک مدل مراقبتی منتخب برای بکارگیری در بیمارستان ها در بسیاری از کشورهای دنیا در حال اجراست. در ایران نیز تا کنون چندین مرکز ارائه خدمات در کشور مستقر شده اند. در حال حاضر در نظر است طی یک فراخوان، مجموعه ای از پیشنهادات برای تعیین نام تجاری اختصاصی برای این برنامه در کشور دریافت و به بهترین پیشنهاد دریافتی از نظر هیئت داوران با اعطای جایزه تقدیر گردد. مبلغ جایزه: 50 میلیون ریال اطلاعات بیشتر درباره برنامه پیشگیری از شکستگی‌های استئوپروتیک ثانویه آخرین مهلت ارسال پیشنهادات: 15 آبان 1401 زمان اعلام نتایج: 30 آبان 1401 با توجه به موضوع برنامه، نام پیشنهادی می‌بایست ویژگی‌های زیر را دارا باشد: با توجه به حقوق مالکیت معنوی، نام پیشنهادی می‌بایست متمایز و منحصر به فرد باشد و نام‌های تجاری دیگر را تداعی نکند. به آسانی خوانده، تلفظ و به خاطر سپرده شود. بیانگر ویژگی‌های برنامه پیشگیری از شکستگیهای استئوپروتیک ثانویه در کشور باشد. در صورت امکان معنادار باشد. قابل نگارش با حروف فارسی/لاتین بوده و در زبان‌های دیگر معنای منفی نداشته باشد. حداقل و حداکثر کاراکترها 3 و 10 حرف باشد.        
© 2016 - tv1.ir - Contact us :tv1@irib.ir